Для батьків






                                                 

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ПРАВА БАТЬКІВ

Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.

Стаття 59 Закону України «Про освіту» покладає на батьків відповідальність за фізичне здоров'я і психічний стан дітей, створення належних умов для розвитку їхніх природних здібностей. Утримання своїх дітей до повноліття — це конституційний обов'язок кожного громадянина України.

Сім'я, дитинство, материнство і батьківство охоро­няються державою. На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання. Батьки та особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за одержання дитиною повної загаль­ної середньої освіти і зобов'язані:

• забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою на­вчання;

• постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їхніх природних здібностей;

• поважати гідність дитини, виховувати праце­любність, доброту, милосердя, шанобливе ставлення до сім'ї, навколишнього природного середовища, дер­жавної та рідної мови, любов до своєї країни, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів;

• виховувати в дітей повагу до законів, прав, основ­них свобод людини.

У разі невиконання батьками та особами, які їх замінюють, обов'язків, передбачених законодавством, загальноосвітній навчальний заклад може порушувати клопотання про відповідальність таких осіб, у тому числі позбавлення їх батьківських прав.

Батьки та особи, які їх замінюють, мають право:

• обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування;

• звертатися до органів управління освітою, керівни­ка загальноосвітнього навчального закладу та органів громадського самоврядування з питань навчання і ви­ховання дітей;

• приймати рішення про участь дитини в інно­ваційній діяльності загальноосвітнього навчального закладу.


Рекомендації щодо користуванням шкільним сайтом для організації дистанційного навчання

1. Зайти на сайт школи 

2. Відкрити рубрику "Дистанційне навчання 2021"

3. Вибрати свій клас

4. Відкрити завдання по предмету

Кожного дня запрошую учнів на онлайн зустрічі у GOOGLE MEET за окремими посиланнями для двох груп. Посилання та час зустрічі буду  повідомляти у Viber-групі класу.

Завдання складається з конспекту уроку, зазначеними сторінками підручника для опрацювання та обов’язковим завданням для виконання.

При виконанні завдань рекомендуємо дотримуватися наступних порад:

- завдання виконувати систематично, краще дотримуватися розкладу уроків;

- спочатку опрацьовувати теоретичний матеріал, а потім приступати до виконання письмових завдань;

- при виконанні письмових завдань обов’язково вказувати дату;

- письмові завдання виконувати у робочому зошиті або у зошиті з друкованою основою.

Шановні батьки! Просимо Вас контролювати виконання завдань вашою дитиною.

Якщо виникають питання щодо опрацювання навчального матеріалу вашою дитиною, звертайтеся за консультацією до вчителя, які зобов’язані надати вам консультацію.

Учні, які не мають доступу до мережі Інтернет, будуть забезпечені завданням в друкованому вигляді.





ЗОЛОТІ ПРАВИЛА ВИХОВАННЯ

1. Любіть свою дитину, і нехай вона ніколи не засумнівається в цьому.

2. Приймайте дитину такою, якою вона є, з усіма чеснотами і недоліками.

3. Спирайтеся на краще в дитині, вірте в її можливості.

4. Прагніть зрозуміти свою дитину, загляньте в її думки і почуття; частіше ставте себе на її місце.

5. Створіть умови для успіху дитини; дайте можливість відчути себе сильною, розумною, щасливою.

6. Не намагайтеся реалізовувати в дитині свої нездійснені мрії та бажання.

7. Пам'ятайте, що виховують не слова, а особистий приклад.

8. Не порівнюйте свою дитину з іншими дітьми, особливо не ставте їх у приклад. Пам'ятайте, що кожна дитина неповторна і унікальна.

9. Не розраховуйте на те, що дитина виросте такою, як ви хочете.

10. Пам'ятайте, що відповідальність за виховання дитини несете саме ви.


ПОРАДИ БАТЬКАМ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ

  • Не залякуйте дітей школою, це призведе до небажання дитини йти туди. Особливо небезпечно це стосовно боязких, невпевнених у собі дітей.
  • Виявляйте цікавість до індивідуальності дитини, її внутрішнього світу.
  • Суворість і доброзичливість у вихованні дітей повинні бути помірними.
  • Сприяйте добрим взаємостосункам вашої дитини з однолітками, бо якщо їх нема, виникає відчуття напруги і хвилювання, що призводить до появи відчуття неповноцінності, агресивності у дитини може сформуватися негативне ставлення до дітей, до школи.
  • Головну увагу при формуванні невимушеності в спілкуванні з дорослими приділяйте сюжетно-рольовій грі (гра в школу, програвайте роль учителя).
  • Для формування адекватного рівня спілкування і взаємодії дитини з однолітками використовуйте ігри, за правилами яких діти змушені узгоджувати свої дії для виконання спільного завдання.
  • Для формування внутрішньої позиції дитини, розвитку її адекватної оцінки та самооцінки, використовуйте режисерські ігри, в яких носіями ролей виступають іграшки (ляльки, тварини), дитина сама створює і реалізовує сюжет гри, одночасно виконуючи різні ролі.
  • Для формування навчальної діяльності застосовуйте дитяче експериментування, у процесі якого діти «відкривають» нові сторони і якості об'єктів, нові знання народжують нові питання.

Орієнтовний перелік того, що необхідно дитині знати і вміти на кінець дошкільного періоду

СОЦІАЛЬНО-СУСПІЛЬНІ, ПОБУТОВІ ЗНАННЯ

Діти знають:

- назву нашої країни та її столиці;

- прапор, герб України;

- назву рідного міста, села, адресу, прізвище, ім’я, по-батькові батьків;

- дні тижня, їх послідовність;

- назву поточного місяця.

Діти вміють розповідати про свою сім’ю;

- називати і відрізняти різні частини доби і їх послідовність;

- розуміти поняття „вчора”, „сьогодні”, „завтра”, називати місяці року;

- відрізняти і називати дерева по листям та плодам.

Діти мають уявлення

- про сезонні зміни в природі;

- про свійських та диких тварин;

- про перелітних та зимуючих птахів;

- про залежність змін у живій природі від змін у неживій природі;

- про умови, необхідні для росту рослин;

- про лісові ягоди і гриби;

- про овочі і фрукти;

- про дерева, кущі, квіти


МИСЛЕННЄВІ ОПЕРАЦІЇ

Діти вміють:

- порівнювати, класифікувати, групувати предмети;

- називати матеріали, з яких виготовлені ці предмети;

- розуміти значення узагальнюючих слів;

- порівнювати довжини, висоту, ширину;

- орієнтуватися на аркуші паперу;

- розрізняти форму предметів;

- створювати з кількох трикутників та чотирикутників інші фігури;

- порівнювати до 10 різних за формою предметів;

- ділити коло, квадрат на 2 і 4 рівні частини.


МАТЕМАТИЧНІ ЗНАННЯ

Діти знають:

- склад числа першого десятка ( з окремих одиниць);

- як отримати число першого десятка, додаючи одиницю до попереднього числа та віднімаючи одиницю від наступного за ним в ряду;

- цифри 1,2,3,4,5,6,7,8,9;

- знаки +, -, =, <, >.

Діти вміють:

- називати числа в прямому та оберненому порядку;

- співвідносити цифру і кількість предметів;

- складати та розв’язувати задачі на одну дію на додавання та віднімання;

- користуватися арифметичними знаками дій;

- вимірювати довжину предметів.


МОТОРИКА ТА КООРДИНАЦІЯ

Діти вміють:

- прямо та твердо ходити, бігати, стрибати;

- ловити та кидати м’яча;

- застібати ґудзики та зав’язувати шнурки;

- проводити на папері прямі рівні лінії;

- „бачити” рядок у зошиті та писати у ньому;

- "бачити" клітинки та точно виконувати по них малюнок



            

Немає коментарів:

Дописати коментар